środa, 4 listopada 2009

SESJA JUSTYNY

Justynkę poznałam na internecie... efekty naszego spotkania widać poniżej...
Wybraliśmy się do Krzyżtoporu.. Zamczyska kolo Staszowa w woj. świętokrzyskim. Pierwsze zdjęcie troszkę przerobiłam podczas zabaw z PS..



Dwie następne fotki są dla mnie bardzo szczególne. Mam do nich jakichś malutki sentyment dlatego umieściłam je na samym poczatku. Modelem towarzyszącym Justynie jest Paweł. Możecie go zobaczyć w innych sesjach..




Justyna to młoda profesjonalistka i do tego piękna..


















Po zdjęciach w białej sukni przyszedł czas na lekkiego wampa... :)



Czyż nie ma pięknych oczu ?









Na słuszny odpoczynek udaliśmy się na zielona trawkę. Tam także Justyna pokazała klasę..





Na zakończenie przygody nasza modelka uwiodła nas niesamowitym drapieżnym spojrzeniem..








Mimika tej dziewczyny naprawdę jest niesamowita...



Zdjęcia autorstwa Agnieszki i Pawła.
Fotograf Agnieszka i Paweł.

Teraz i Justynka i my żegnamy się z Wami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz